Lélekcseppek

Amit muszáj kiírni magamból : rímekben - vagy nem... (...egy viszonzatlan szerelem, versbe szedve...)

Kiváncsiságom...

Utolsó kommentek

  • Álomtündér: ...és igen!!! (2011.02.28. 22:49) Csak egyszer
  • kiralykisasszony: ez de szép :) tehetséges vagy :) grat. (2010.06.01. 21:36) Csak úgy vagyok
  • Álomtündér: Igazán köszönöm - de sajnos ez az igazság... Szeretettel: Éva (2010.02.01. 16:42) Foltozott álmok
  • Aureta: nem is tudom mit is mondjak?minden elismeresem ....:))))))))))) (2010.01.31. 15:05) Foltozott álmok
  • Álomtündér: Szia kedves Felhőcske! Örülök, ha tetszik - gyere máskor is! Szívesen látlak :D (2009.05.25. 20:28) Mint a gyöngyszem
  • Felhőcske111: Kedves Álomtündér, gratulálok a csodálatos versekhez! Nagyon szépen tudsz írni, minden szavad megérintette a lelkemet! Élmény volt benézni Hozzád! Köszönöm!!! :-) (2009.05.25. 19:01) Mint a gyöngyszem
  • Álomtündér: Szia Husi! Rég jártam erre - most láttam csak a kommentedet.. Szerencsére nálam már (picit) más szelek fújnak... Akihez és akiről a verseket írom mégsem "tünt el" - sőt... Ha depi vagyok, az mástól ... (2008.11.27. 19:33) Bánatos
  • Álomtündér: Szia Viktória! Ezt hogy érted? Itt vannak, lehet őket "másolni" - csak az a kérésem, hogy tüntesd fel, hogy tőlem vannak :D (mind az én írásom, és én applikálom képre öket :D) (2008.11.27. 19:29) Nem jó ez így
  • Haász Viktória: Nekem nagyon tetszenek a versek és szeretném ha nekem is küldenétek a citromailemre egy párat. Puszi: Viktória (2008.11.27. 13:56) Nem jó ez így
  • husi: gyönyörü vers...föleg nekem..:(mert tudom mit érez ki ezt a verset irta..:( (2008.09.26. 18:20) Bánatos
  • Utolsó 20

Címkék

ború (9) család (3) fáj (24) képes (46) lélekcsepp (115) öröm (15) saját (114) szerelem (95) vers (113) Címkefelhő

Foltozott álmok

2009.07.19. 20:18 :: Álomtündér

Azt álmodtam régen
boldog leszek egyszer -
de hamar kiderült
hogy más a végzetem...

Néhány év szerelem
vidám és felhőtlen
- sandán kifigyelte
el is irigyelte...

hiszen nagyhirtelen
a biztosnak hitt alap
oly hamar elillant
csupáncsak űr maradt

elég egy pillanat
az idő meghasadt
s vele a lelkem
- romos kihült falak -

szép álmom tovatünt
csak tépett rongycafat
sötétség mindenütt
hisz minden elveszett.

letarolva múltam
a nagymester vizslat:
"szíved most elveszem
kibírod-e vagy sem"

...ha megtör s elvérzek
a vizsgán elbuktat  -
- az idő friss sebére
keresgél foltokat -

s lám tudja, meglelte:
túléltem - bár erre
pici esélyem volt,
hisz hegy mi rám omolt...

...s mint már azt
elmondtam:
szűkmarkúan mérte
sorsom a mosolyt,
most bánat csendje fojt -
- s az életem a folt...

2 komment

Címkék: saját képes fáj lélekcsepp ború

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekcseppek.blog.hu/api/trackback/id/tr261255248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aureta 2010.01.31. 15:05:45

nem is tudom mit is mondjak?minden elismeresem ....:)))))))))))

Álomtündér 2010.02.01. 16:42:39

Igazán köszönöm - de sajnos ez az igazság...
Szeretettel: Éva
süti beállítások módosítása